Ułatwienia dostępu

RODO

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych


W związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Fundacja „Porozumienie Wzgórz Dalkowskich”

,

ul. Głogowska 10, 67-124 Nowe Miasteczko

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony

Danych (IOD: iodo@amt24.biz

3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,

zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – art. 6 pkt.1 lit. c RODO,

b) realizacji umowy – art. 6 pkt. 1 lit.b RODO,

c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie

wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody – art. 6 pkt. 1 lit. a RODO.

5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Pani/Pana danych

osobowych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie

organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie

obowiązującego prawa;

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają

dane osobowe.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego

zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający z przepisów

prawa okres związany z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.

7. Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze

przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano

inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.

8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na

przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej

zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego

dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, zgodnie z obowiązującym prawem.

9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w Polsce jest nim Prezes Urzędu

Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym

również profilowaniu.

11. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw

spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i

Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.

12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie, o którym mowa

w pkt. 4a lub jest warunkiem zawarcia umowy w zakresie o którym mowa w pkt.4b.

13. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane

dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.


ARCHIWUM

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w

sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Fundacja „Porozumienie Wzgórz Dalkowskich”, ul. Głogowska 10,

67-124 Nowe Miasteczko

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):

e-mail: iodo@amt24.biz ; tel.: 76 300 01 40

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu archiwizacji danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz

realizacji wniosku dotyczącego praw wynikających z RODO .

4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

a. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

b. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na

administratorze.

5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione

na mocy obowiązujących przepisów prawa.,

6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres

wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w

sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku realizacji wniosku dotyczącego praw

wynikających z RODO – 6 lat.

7. Posiada Pani/Pan prawo:

a. Prawo żądania dostępu do danych. Wykonanie obowiązku, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe

podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych (art. 22b ust. 3

ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)

b. Prawo żądania sprostowania danych. Ograniczone w stosowania w związku z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca

1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Administrator przyjmuje od osoby, której dane dotyczą,

pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując jednak ingerencji w

materiały archiwalne)

c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane

lub w inny sposób przetwarzane.

d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania. Ograniczone w stosowaniu w związku z art. 22b ustawy z dnia 14

lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (nie ma zastosowania art. 18 RODO lit. a) oraz b)

RODO w związku z przetwarzaniem danych w archiwum).

8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.

Stawki 2, 00-913 Warszawa.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa.

12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji wniosku, dotyczącego praw

wynikających z RODO.


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W OPARCIU O PZP

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w

sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Fundacja „Porozumienie Wzgórz Dalkowskich”,

ul. Głogowska 10, 67-124 Nowe Miasteczko

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD):

e-mail: iodo@amt24.biz

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu

dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami.

4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

a. Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych

c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na

administratorze.

5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione

na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona

dokumentacja postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o

których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),

6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, po tym czasie będą

przetwarzane przez okres wymagany przez odrębne przepisy obowiązującego prawa.

7. Posiada Pani/Pan prawo:

a. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie

dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji

mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego lub konkursu).

b. Prawo żądania sprostowania danych (wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku

postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać

integralności protokołu oraz jego załączników).

c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane

lub w inny sposób przetwarzane.

d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych

osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).

8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.

Stawki 2, 00-913 Warszawa.

9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

publicznego.


Dane kontaktowe

Inspektor Ochrony Danych – Anita Kucharewicz

tel.: 76 300 01 40

e-mail: iodo@amt24.biz

Scroll to Top
Przedszkole For Kids
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.